نیکو

یازده پاشدم تند تند صبحونه خوردم

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ق.ظ

یازده پاشدم تند تند صبحونه خوردم و مرغ هارو خورد کردم و گذاشتم یخچال تا مزه دار بشه. بعد هم #سو و بالاخره با تلاش بسیار پاستاآلفردو (همینقدر باکلاس😁) درست کردم. بد نبود ولی به زحمتش نمی ارزید😬 دیگه درستش نمیکنم!

بابا رفت آمل و ما باهاش نرفتیم!

در پی حوصله سر رفتن غروب جمعه!! کیک خیس هم درست کردم. حالا چیشد؟ تو دستورش شکر رو فراموش کرده بود منم وقتی مایع کیک رو ریختم تو قالب، یه کوچولو از همزن مایع رو تست کردم و ...😁

زود تند سریع شکر رو اضافه کردم و همونجا مخلوطش کردم که باعث شد ظاهرش یکم بهم بریزه. ولی درعوض طعم بی نظیری داشت! یعنی عاااااالی. حتما امتحانش کنید😋😋

و در پایان خودمونو با قسمت های قبلی هیولا و سریال های ابکی تلویزیون سرگرم کردیم تا زنداداش با سینی جدیدش اومد و کمی حرف زدیم و بالاخره امشبم به پایان رسوندیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
majid majidi

نظرات  (۲)

واقعا وبلاگ فوق العاده خوبی داری لطفا همینطور ادامه بده

منم یه وبلاگ ساختم آموزش برنامه نویسی وب سایت، HTML و... میدم

اگه برات زحمتی نیست یه نگاه بنداز

خیلی ممنون میشم

۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۸ مصطفی کسعلی

جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی