نیکو

من همیشه خوابام تعبیر میشن

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ق.ظ

من همیشه خوابام تعبیر میشن 

چون انرژی خیلی زیادی دارم 

بهتره بگم خوابام تعبیر نمیشن ، توی همه زمینه ها انرژی یه چیزو

خیلی فعال میکنم. با همه تلپاتی دارم ، 

حس ششمم قویه یا وقتی اتفاقی برای کسی میوفته میفهمم

چیزی که کسی بهش فکر میکنه رو هم در اکثر مواقع تا حدی متوجه میشم 

ذهن نمیخونما :|

اره خلاصه ، چند وقتیه حس میکنم رفتنی شدم :|

هم خودم خواب میبینم هم چنتا از دوستام

یکی از همون دوستامم خواباش بدجور تعبیر میشه 😐 تا خواب مرگ کسیو میبینه 

یا طرف میمیره یا چلاغ میشه ،

چن وقت پیش یکی بهم پی ام داد گفت میخوام بکشمت و اینا :| 

بسوزونمت😐بی نمک

بعد یسری مشخصات داد و هی کرم میریخت

به این دوستم گفتم گفت حالا اینو جدی نگیر ولی من همچین خوابی دیدم :|

گفتم عه چ جالب منم دیدم فلانیم دیده :| خرما چجوری دوسدارید حالا با گردو بی گردو :>>>

خندیدیم خلاصه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی