نیکو

فصل جدید

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ق.ظ

نمی‌دونم چرا اما اصولا تابستونا برای من شروع یه فصل جدید از زندگیم‌ه. حتی ربطی هم به این نداره که آدما توی تابستون انگیزه تغییر پیدا می‌کنن. واسه من معمولا محیط توی این مسئله دخیل‌ه؛ آدمایی که می‌بینم و باهاشون برخورد دارم، اتفاقایی که میوفته و... این بین گاهی هم خودم انگیزشو پیدا می‌کنم. احتمالا چون از اون وضعیت بخصوص خسته میشم و تصمیم می‌گیرم تغییرش بدم. اما امسال می‌تونم بگم ۸۰ درصد این تغییرات صرفا بخاطر خودم بوده و نه تاثیر فرد دیگه‌ای. کاملا خودجوش.

تابه‌حال حس کردین از یه جایی به بعد انگار فصل جدیدی از زندگی‌تون شروع شده و قبلی داره بسته میشه؟ من دقیقا حین اون تصمیماتی که تا الان و قبل از تابستون گرفتم، چنین حسی داشتم اما راجبش مطمئن نبودم. ولی الان هر روز این حس قوی‌تر میشه.

بااینکه تازه اوایل تابستون‌ه اما همین الان هم حسش می‌کنم... یه فصل جدید داره میاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی